Tema: Re: selektyvinis stiklas ar ne?
Autorius: monaxas
Data: 2009-10-08 19:36:21
Gal tu pakeisk žolės dilerį.
Stalinę lempą kišt į lauką ir laukt kol "is ishores shiluma pradesi jausti ir stipria" nu nenusipezėk, arba įvardink ką reiškia "stipria".
Nieko buitiškai patikimesnio už 4 liepsneles 2 stiklams dar nesugalvota (ir neįmanoma sugalvot, nes selektyvo principas tuo pagrįstas).

Nuo kampo nepriklauso - iš vidaus žiūrint, antra liepsnelė turi skirtis nuo kitų. Turi būti melsvesnė. Viskas.