Tema: Re: selektyvinis stiklas ar ne?
Autorius: monaxas
Data: 2009-10-10 08:25:26
Tai aš viską suprantu. Nereik čia man tų citatų. Teko dirbti su langais ir stendą buvom pasidarę selektyvui demonstruot (kaip tu sakei, lempos po 150 vatų), kol stende vėdinimo nebuvo, skilinėdavo selektyvo paketas, bet aš ne apie tai.

Būdas su žiebtuvėliu yra paprasčiausias ir pakankamai patikimas. Taškas.