Tema: Re: selektyvinis stiklas ar ne?
Autorius: Bangis
Data: 2009-10-08 14:04:56
Nugi blin, susirask staline lempa arba nesiojama lempa, isuk 150W
lempele pridek is vidaus prie stiklo. Is ishorines stiklo puses
priglausk ranka toj vietoj kur lempa (nu arba bet koks kitas stiprus IR
spinduliavimo saltinis pvz kokia nors mega-spirale).
Jei is ishores shiluma pradesi jausti ir stipria - reiskia turi raiba
gaidi, o jei nejausi reiskia turi selektyva. O tos pasakos apie
degtukus, ziurejimus kampais, tai cia priklauso nuo zoles dilerio
daugiau. Vieni mato kiti nemato.
Selektyvo visa esme ta, kad jis shiluma atspindi atgal i kambari. Taigi
pagr. principas - tu is lauko tos shilumos turi nejausti is ishores.
Jei tai neitikino, gali paeksperimentuoti susirades paprasto stiklo ir
palyginti kaip ten ta siluma "jauciasi".
---
Bangis