Tema: Re: KK pasirinkimas
Autorius: Bangis
Data: 2009-10-07 13:04:04
Nu tai pala... o tai tada kam reikalingi apsauginiai voztuvai? Per juos
smagiai vandenukas zinok varo, kai >3atm uzkyla. Aisku kas bus PO TO,
cia irgi idomu. Teoriskai ir praktiskai visgi katilas gesinamas kai oro
itraukimo angos uzsidaro (bent jau pas mane esu isbandes praktiskai) iki
pilno uzgesimo. Tiesiog jei elektros nera, cirkuliacinis nedirba tada
teoriskai katile slegis vandens gali kilti ir cia jau padeda apsauginiai
voztuvai stovintys prie katilo ir dar ten ant kolektoriu (bent jau pas
mane).
---
Bangis