Tema: Re: KK pasirinkimas
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-06 10:00:58
man tai argumentas patiko, turiu daug po statybu medienos atlieku, tai reikia pasistatyti kk, kad galeciau ja sukurenti. Is serijos, noriu panaudoti kuro uz 1klt (na cia jau tikria daug turetu buti atlieku) ir tam noriu isleisti 6 klt, o toliau iranga uz 6 klt stoves nenaudojama :) Ne paparasciau tas atleikas ant tu paciu saslu paleisti ar kaimynui kuris turi kk perleisti uz mokestuka ar kokia pagalba :)

T:)