Tema: Re: KK pasirinkimas
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-10-07 09:07:56
Bangis rašė:
> tipo vamzdynas uzsals? Kazkaip suabejociau.. as 1.5 paros esu troba
> palikes nekurenta. Grizau tai buvo gal 14C. Vat del elektros dingimo...
> variantas, bet jei katilas teisingas, tai teoriskai jis turetu uzgesti
> ir viskas. Del rukimo tai tam ir kaminas yra. Nzn buvo pas mane elektra
> dingus kazkada gal valandai, nu nieko blogo nenutiko. Aisku cia dar ne
> rodiklis :) Siaip teoriskai koki smart upsa su masininiu akumu vietoj
> standartiniu batareiku jame, galima pastatyti. Sako laiko gerokai ilgiau.
> ---

Matai, jei kurensi stropuva (zvake) ir elektra dings ilgesnam laikui,
tai UPS'o gali ir nepakakt, nes ji dega oj kaip ilgai ir uzsilus katilui
kazkoks energijos kiekis is zariju vistiek sklinda, net jei oro
padavimas pilnai uzdarytas, o vamzdynai skraido tada, kai uzverda, o ne
kai uzsala....zinoma jei jie variniai/plieniniai tada neskraido, bet
irengti kainuoja zymiai brangiau. Del uzsalimo tai jei dings
cirkuliacija, tai gresia uzsalti tik tos dalys, kurios pvz eina per
/palei pamata ar panasiai, nes kitos dalys neuzsals ir po triju dienu,
jei namas pakankamai normaliai apsiltintas ir lauke ne -30.