Tema: Re: KK pasirinkimas
Autorius: Bangis
Data: 2009-10-06 09:51:18
O nafig 14h? 1 karta per para kurdamas apshiltintam name ramiai turesi
15-16C. Darbui pats tas. Paskui turbut gyventi tame name planuoji?
Nuvaziaves vakare pakuri, parukai pavaikstai kol isikuria, po kokio gero
pusvalandzio dar dameti jei sukrito ir viskas. Iki kito vakaro. Nesakai
nei namo m2 nei nieko, siaip imk KKK duju generacini pagal namo m2 =
kW/10  ir bus gerai. Siaip pirma ikrova kai vanduo atsales pastebeta su
gerom malkom pas mane sudega per ~6val. Jei pastoviai kureni tai 2
ikrova jau dega 8-11val.
---
Bangis