Tema: Re: sropuvos savininkams kb
Autorius: Kurtas
Data: 2009-10-05 08:44:43
Sveiki,

        Situacija yra tokia. Stovi namukas su langais ir durimis. Istinkuotas, daromas grindinis sildymas. Ziema, bus siap po truputi krapstomasi. Vadinasi reikia sildyti. Veliau bus geoterminis. T.y. kolektorius jau yra. Bet uz siurblio kaina galima gera galaba vidaus apdailos pasidaryti. Todel isgeneruota mintis siai ziemai, o ir ant veliau, kaip alternatyvu sildymo varianta, pastatyti KK. Dabar vargstu del pasirinkimo. Pagrindinis reikalavimas - ilgas ikrovos laikas. Kiek skaiciau - tai Stropuvos katilai kaip ir neturi lygiu. Bet gasdina pora ju trukumu: tai, kad negalima dakrauti ir kad sunku gerai uzkrauti, bei gero kuro reikalavimas. Turiu viliojanti pasiulyma, savadarbis KK, uzkraunamas ir visrsaus. Su tikrai didele ikrova. (tik neziamu dar kiek tiksliai dega). Tad ka rinktis. Pakurti nuvazuoti galesiu praktiskai tik vakare, po darbo. Tad jis turetu palaikyti bent kokia 14 - 16 visa para. Patrkit ka nors, a....