Tema: Re: sropuvos savininkams kb
Autorius: Skersinis
Data: 2009-10-02 15:27:52
Betonuojat? Lygtais user manuale aiškiai pasakyta, kad to daryti
nerekomenduojame. Šyla- šala, ir kažkas labai stipriai spaudžia tą betoną.
po to arba katilas turi problemų arba betonas. šamotinių plytų padėjo
apačioje, ant jų katilas. tarp plytų - molio pridėjau. iš išorės apipylė
smėliu. po kurio laiko smėlį išnešiau ir tvarkoj. iš vidaus - pelenai dervos
visokios pakankamai sanderiai viską padarė.  irgi nepirmas jau sezonas
laukia