Tema: Re: sropuvos savininkams kb
Autorius: siGis
Data: 2009-10-02 23:19:54
Pagal mane tai visikai niekam tikes sumanymas leisti i kamina salta ora. Kaminas ir turi tureti imanomai didziausia trauka. Net ventiliatorius tam stato. O cia skyle kamine kazkas sugalvojo. Geriau jau tu jos nedaryk. O jeigu pecius per stipriai pleska ieskok nesandarumu paciame peciuje. Greiciausiai dureles arba apacia nesandari.