Tema: Re: Del radiatoriu daugiabuciuose
Autorius: Blinda
Data: 2009-10-02 13:40:45
Mano tevai sia vasara si varianta apturejo. Taciau ten nera didelis
daugiabutis (apie 30 m. senumo), zmones vieni kitus pazista ir susitare.
Dare namui (ten du vienodi namai, tai dare abiem) projekta ir jame nurodyta
kiek kokio buto kokiame kambarytje turi buti sekciju. Ten skirtumai tarp
butu (tarp skirtingu aukstu) gana mizerni. Problema buvo, kad tikrai visi
buvo daug dasideje, pora net sildomas grindis pasijunge ir visa sistema buvo
isderinta. Tevai virsutiniame aukste gyvena, tai salta budavo nerealiai (mes
net ziema i svecius vengdavom vaziuoti, kad vaiko nesusaldyti). Paziuresim
kas sia ziema desis. Kazkaip tikiu, kad jei pasiskaiciavo sistema, ja
subalansavo turetu buti vienodai silta visur, tai ir kels temperatura
visiems vienodai. O kurie nenorejo pjaustyti radiatoriu, tai paprasciausiai
bus atitinkamai didesnis mokestis. Manau, kad logiska ir demokratiska.

Smalsu sulaukti rezultatu :)