Tema: Re: Del radiatoriu daugiabuciuose
Autorius: S&T
Data: 2009-10-02 10:53:48
neteisingai masto jusu pirmininke.... atsakymas yra
http://www.vei.lt/index.php?id=882

Kodel pirmame aukste radiatoriai saltesni negu penktame?

Dalyje daugiabuciu namu sildymo sistema yra suprojektuota taip, kad
termofikacinis vanduo stovu pakyla i virsutini auksta ir pirmiausia patenka
i virsutinio auksto buto radiatoriu ir leidziasi zemyn per zemesniu butu
radiatorius, todel naturalu, kad zemiau esanciu butu radiatoriai yra
vesesni. Del to namo sildymo sistemos projekte yra numatytas zemiau
esanciuose butuose didesnis radiatoriaus sekciju kiekis, kuris nors ir
zemesnes temperaturos atiduoda reikalinga butui apsildyti silumos kieki.
 Taip pat gali buti, kad auksciau esanciu butu gyventojai savavaliskai
prisijunge papildoma radiatoriaus sekciju kieki, taip gaudami didesni
silumos kieki negu numatyta projekte ir tokiu budu isderina sildymo sistema,
todel zemesniu aukstu butu gyventojai gauna nepakankama silumos kieki.
Nustacius toki atveji galima kreiptis i atitinkama Valstybines energetikos
inspekcijos teritorini skyriu su prasymu nustatyti sistemu atitikti
privalomiems reikalavimams.

Grizti atgal