Tema: Re: Del radiatoriu daugiabuciuose
Autorius: nu blyn
Data: 2009-10-02 11:51:55
O kaip temperatura pas kaimynus ? Gal jusu vieniteliam bute kiauri langai, visi kiti pasikeite ir prisuko iki minimumo sildyma?
Tokiu atveju tai nelabai grazu argumentuoti kad pas mane radijatoriu 2x daugiau bet vistiek salta, todel as juos pasiliksiu.
Pas mane buvo 4 aukstu shruschiovkeje virsuje karsta rankos negali pridet prie radijatoriu, gyvenau atidarytais langais,  1 aukste salta, kaimynai debilu vadino kaip as galiu siluma leisti i lauka .... Dabar jau keli metai idetas kazkoks cirkuliacinis siurblys, radijatoriu temperatura panasi virsuje ir apacioje, kaina krito 2x ir visi dziaugemes.