Tema: Re: Del radiatoriu daugiabuciuose
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-02 09:41:49
visu pirma, pirmininke sake - labai panasu i viena boba sake.
Jei rimtai, tai radijatoriu galingumai (sekciju skaicius) yra skaiciuojamas kiekvienam butui atskirai priklausomai nuo sildymo sistemos irengimo, buto savybiu. T.y. balansuojama sildymo sitema, kad visi butai siltu vienodai. Vienuose namuose sildymo vanduo paduodamas nuo pirmo auksto ir keliauja aukstyn (tai pirmam aukste maziau, penktame jau dvigubai daugiau, nes ateina jau vanduo atveses). Kituose gi buna atvirksciai. Todel pasakyti pas visus 7 ir nedaugiau tai paistalai. Kreipkis su buto planu (ar kokiais kitais dok+saldainiukai) i silumos tinklus, ten tau pasakys kiek ir ko turetu buti.

T:)