Tema: Re: Pecius pirciai?
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-10-07 22:02:55
žinai, kg, norėtau ir aš apsilankyt, su tyrinėjamuoju vizitu :) Dar tada,
anksčiau norėjau atlėkt, kai buvo tavo pasiūlymas visiem, ale taip ir
nesuradau galimybės tąkart. Norėčiau ištaisyt tą klaidą, jei, žinoma,
sutiktum. Profesinis indomumas labai indomaujasi :)

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt