Tema: Re: Pecius pirciai?
Autorius: liaulius
Data: 2009-10-02 11:07:53
Del konvekcijos nesutiksiu,. Suderinus oro padavima i garine su konvekcijos
procesais yra gerai.
Uzdari metalineje "orkaiteje"? Uzdari akmenys gerai, bet jei naudoji
metaline krosnele iskils daug klausimu del akmenu keitimo, dumtakiu valymo
ir t.t.
Del dregmes reguliavimo klausimas irgi netrivialus.
Bet nukrypsim i religija :)