Tema: Re: Pecius pirciai?
Autorius: kg
Data: 2009-10-06 14:56:08
grindys kaip minejau ish dvigubo pjovimo lentu su tarpais 2-5mm tarp lentu
nuo grindu iki zhemes 30-40cm
tai butu grindu ventiliacija :)

tarpai tarp poliu ish laisvai sudetu akmenu, tai pogrindis visada labai
gerai vedinasi ish apachios
gal su tokiom grindim ir didoki shilumos nuostoliai, bet shilumos pirtyje
pakanka
bet niekas nesupuna greitai :)
gal tik kai koks -10-15oC ir labai stiprus vejas, tai ant grindu ir nelabai
malonu stovet
bet tokiu dienu per metus 1-2 kart pasitaiko
visus kitus kartus puiku - tiesioh stovi basas ant naturalaus medzhio ir
dzhiaugiesi

kanalizacija reikalinga tik kai yra vandentiekis ir dushas
pas mane per tuos pachius tarpus kai prausiesi vanduo bega i lauka
tai tarkim kanalizacija :)

vietoj dusho pas mane prudas 0.25ha :)
bet kai stachiau pirti nezhinojau kad shalia turesiu tokia bala :)
yra tik shalia kanalizuotas upelis, planavau ar tai tame upelyje, ar tai
tiesiog kibirais lauke nusipylinet, ar kokia vonele lauke pasistatyti

kg