Tema: Re: Pecius pirciai?
Autorius: kg
Data: 2009-10-06 09:20:16
nu pas mane rastineje pirtyje vanduo verda
nieko blogo nuo to nera
visais laikais tokios zhmoniu pirtys buvo :)
 ir kurenama, ir shildomas (verdamas) vanduo, ir shaltas vanduo, ir
vanojamasi, ir prausiamasi, ir skalbiama buvo vienoje patalpoje
dabar tik zhmones visazhiniai pasidare
dabar tik tik reikia tobulint kaip koki kosmini laiva :)

beje ash ish savo bako ishvedzhiau varini vamzdeli tiesiai i lauka kad
garuotu
grazhiai atrodo, ypach zhiema
bet esminio skirtumo garineje neatsirado

karkasineje ish vatos tai kitaip su dregme ir temperatura
todel tikra pirtis ir turi buti ish rastu

kg