Tema: Re: Tvoros tvėrimo meistrai
Autorius: nexus
Data: 2009-09-10 11:04:56
Orientacijai:
1.5 metro aukscio medine azurine nepersvieciama is abieju pusiu
mediena dazyta kameroje sikens dazais is abieju pusiu
80x80x3 stulpai, gruntavau daziau pats
su pamatu
Vien medziagos 1 beginis metras man atsistojo 115-120 Lt/m...
Dariausi susimetes su kaimynais pats
Kaune uz toki darba ima
Pamatas - 35 Lt/m
Stulpo prie pridetines detales privirinimas + dangtelio uzvirinimas 10 Lt
Medienos prisukimas 15 Lt/m²
Dar stulpo nudazymas nzn kiek