Tema: Re: Tvoros tvėrimo meistrai
Autorius: Night
Data: 2009-09-04 21:53:55
Ar tu durnas, ar kainu nezinai stulpeliu + segmentu? Siaip tai penkiasdesimt
keli litai "savikaina", be pamato. Man dare uz 75 uz metra, be pamato,
manau, kad labai nebrangiai, nes buvo ir tokiu, kur akis ipute uz ta pati
produkta 160 siule.

Del segmentu sukimo - nemanau, kad labai sutaupytum pats sukdamas, nes ten
darbas 100 metru tai nepilnai dienai. O ar "tiks" tarpai tarp stulpu
priklauso nuo tvirtinimo, kuri pasirinksi, t.y. galima segmetus specialiomis
detalemis jungti tarpusavyje, tada ne taip svarbu tikslus atstumai tarp
stulpu.