Tema: Re: Tvoros tvėrimo meistrai
Autorius: ND
Data: 2009-09-05 21:26:09
nu va, jei paminetosios medziagos, cia jau detaliau, toliau tingiu gilintis
75 pinigai reali kaina ar ne.
nes supraskit nesaliskai, kai atvaziuoja du bahuriukai, sumeta tvora per
savaite ir paima 5000 Lt, tokie uzdarbiai musu rinkoje sveiku protu
nesuvokiami, na nebent jums negaila moket tokiu pinigu