Tema: Re: Tvoros tvėrimo meistrai
Autorius: Darius S <darius x@ centras . lt>
Data: 2009-09-05 22:40:18
Ačiū už darbo pasiūlymą, bet jei norėčiau tuo pats užsiimti, čia klausimų neuždavinėčiau.
Pats aišku kaltas - nenatydamas nieko specifinio neparašiau nei apie esamą gruntą (nieko išskirtinio - priemolis), nei apie reikalavimus pamatui (bet parašiau kokia tvora bus statoma, mūrinei be abejo pamatui reikalavimai būtų rimtesni negu vien apsauga nuo pikžolių ir kurmių iš gretimo sklypo).
Man pačiam betonavimo technlogija aiški, ne kartą tai esu daręs ir būdamas bedarbis galėčiau neskubėdamas tvorelę susiręsti. Tikrai nemanau kad sukalt ir sudėt kelias lentas ir sunešti 50 kibirų betono gali kainuot puse šimto.