Tema: Re: ir siltnamiui reikia leidimo?
Autorius: Rimokas
Data: 2009-08-18 16:30:59
   Nesusireiksminu , patikekit ... Stai JUSU komentaras :

"Tuo, kad Lietuvos visuomene nezino kito budo kaip sumazinti parazitu armija
keliasdesimt kartu - bent iki lygio kuris buvo okupacijos laikais."

   Ka man tai reiskia ? Kaip Stalino NKVD isvezti zmones i  Sibira , nes
pries tai ir ejo kalba apie Stalino troikes ... Bent jau ponas irgi pirma
pagalvok , ka rasinejat ... Is jusu tokio pvz. - "nezino kito budo" - jums
yra priimtina Stalino praktika . Kitos minties man nekyla ...  Nemokat ir
jus reiksti savu minciu , NESUSIREIKSMINKIT  ... :-)))