Tema: Re: ir siltnamiui reikia leidimo?
Autorius: Povilas
Data: 2009-08-12 14:26:54
"Quicker" <nera@mailo.spamui> wrote in message
news:h5u7mi$al9$1@trimpas.omnitel.net...

> Buvau pikciau parases, bet teko cancelint... Nepagalvojau, kad jis tikrai
> rimtas ligonis gali buti :( Prisidedu prie uzuojautos pareiskimo Vidui...

Kaip jau sakau,nepazystu as ano zmogaus,tai nenoriu ir narstyt jo
asmenybes.Geriau pakalbet apie siltnamius ir visokius ukinius pastatelius.
Kiek suprantu ana zmogeli nuibaude,nes jis turi nuosava nama ir jam pritaike
straipsni,nes kazkam perejo kelia ar nedave pinigu ant alaus.
Bet ar visa sita bileberda galioja ir sodu bendrijose?Juk tada galima labai
greitai papildyti valstybes biudzeta,baudziant  visus is eiles
sodininkus,nes 99 % garantija,kad ne vienas sodininkas (as irgi) neturi
jokiu siltnamiu breziniu ir su niekuom ju nederino.O dabar dar sumasciau ir
perstatyt siltnami,kad jame galeciau iveist vynuogyna,o tam reik erdvesnio
siltnamio.
O jeigu sugalvosiu lauko isviete perstatyt i civilizuotesni statini,tai irgi
5000 lt ?