Tema: Re: tai pagaliau 20 proc. nuo elektros pajungimo?
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-08-03 21:15:21
o ka vst gali traktuoti? bus istatymas ir tiek. jie ir taip parazituoja
zmoniu saskaita ir puikiai tai zino. siaip bendroves viduje jau
isplatinti tokio turinio laiskai:
"Norėtume atkreipti Jūsų dėmesį, kad 2009-07-31 „Valstybės žiniose“
paskelbtas Elektros energetikos įstatymo pakeitimo įstatymas
(prisegtas), kuriuo:

1) įtvirtintas prijungimo paslaugos mokesčio dydis - 20 proc. visų
prijungimo sąnaudų;
2) žemės ūkio subjektai prilyginti buitiniams vartotojams.

Šis įstatymo pakeitimas įsigalioja nuo 2009 m. rugpjūčio 1 d.

Prašome supažindinti bendrovės darbuotojus su šio teisės akto
pakeitimais ir sustabdyti visų naujų Naujųjų vartotojų elektros
įrenginių prijungimo paslaugos sutarčių sudarymą, t.y. nesudarinėti
jokių prijungimo paslaugos sutarčių su naujaisiais vartotojais (ir pagal
sąmatas ir pagal įkainius).
Apie galimybę sudaryti naujas prijungimo paslaugos sutartis informuosime
papildomai."