Tema: Re: tai pagaliau 20 proc. nuo elektros pajungimo?
Autorius: dz
Data: 2009-08-03 17:39:29
jo snd skambinau i valstybine kainu reguliavimo komisija, sake istatymas (
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=350267&p_query=&p_tr2=)
priimtas, bet dar reikia ju paciu komisijos patvirtinimo, kadangi dabar
vasara tai visi bbd, bet rugpjuti turetu patvirtint. Rekomendavo palaukt,
nes nezinio kaip vst ar rst sita reikala traktuos.