Tema: Re: tai pagaliau 20 proc. nuo elektros pajungimo?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-08-03 13:56:51
As manau, kad toks istatymas privaciam statytojui visiskai netinkamas. Mano manymu tinklai uz transformatorine turetu apmoketi visus 100%, o gyventojai nuo transformatorines iki apskaitos spintos irgi visus 100% su pilna nuosavybe apibrezta istatymu kokiomis salygomis jungiasi nauji vartotojai prie tavo nuosavybes.
Manau, kad priimtas istatymas ilgai negalios, nes yra ekonomiskai nepagristas