Tema: Re: tai pagaliau 20 proc. nuo elektros pajungimo?
Autorius: Nemo
Data: 2009-08-03 14:44:17
nu nu nu :)))
jau ir taip balaganas su tais ivairios nuosavybes tinklais. tu tikrai noretu
m nuo transformatorines statytis pats? kokius pora km? tartis del servitutu
atramoms ir t.t. ir pan? nes transformatorines nebutinai uz tvoros stovi.
labai yra gera sistema dujose. ten kvailu noru - dabar nesijungsiu,
prisijungsiu kai kaimynas apmokes igyvendinti nelabai iseina.

--
www.energetikai.lt