Tema: Re: Glaistas vionios kambaryje?
Autorius: RaR
Data: 2009-02-05 10:25:22
Specialiai paziurejau, na tikrai visiskai jokio skirtumo kur glaistytas tarpas, o kur plikas gipskartonis. Matosi tik toks pats dazu reljefas, beje, visiskai toks pats, kaip ir kitoje sienoje, kuri tinkuota ir glaistyta, bet fazyta tais paciais dazais. Tiesa, vienu kampu ziurint, matosi kur tarpas, bet ten tik iskiles, greiciausiai todel, kad plokstes pasislinko, o pats pavirsius visiskai vienodas. Kitu kambariu sienu, kur dazai ne tokie tirsti, reljefas truputi kitoks, smulkesnis. Nezinau, gal dazant ne voleliu, o kaip nors purskiant, ir isrysketu tas skirtumas tarp glaisto ir gipskartonio, bet dabar matosi tik vienodas padengimo dazais mikroreljefas. O lubose visa gipskartoni glaistyti, tai man atrodo visiskas absurdas. Be to, tas zalias Knauf gipskartonis skaitosi atsparus dregmei, o uztepus tuo paprastu glaistu ir atsiradus padengimo dazais defektams neaisku, ar tas glaistas nepradetu pelyti. Pas mane kelis menesius dezeje uzdarytas pastovejo atlikes kazkoks lietuviskas glaistas, tai buvo pasidenges storu pelesiu puku sluoksniu.