Tema: Re: Glaistas vionios kambaryje?
Autorius: RaR
Data: 2009-02-04 10:37:45
Ant lubu tai tikrai nesimatys. O siaip reikia idemiau pasiziureti, skirtumas kazkoks turetu buti. Bet, prisimenu, kai kabinau gyvatuka, profiliu ieskojau su metalo detektoriumi, tos siules kaip nekrito i akis. Gerai isgruntuoji, nudazai keleta kartu - svarbu kad siules butu lygiai uzglaistytos. Aisku, tas glaistas istepamas i sonus nuo siuliu, uztepama ant varztu, nelieka ryskiu siules ribu.