Tema: Re: Glaistas vionios kambaryje?
Autorius: st
Data: 2009-02-04 09:33:02
pas mane ne gipskartonis o tinkas, bet spaklius igis mikrosfera apacaioj, mr
virsuj, cersenit gruntas ir voniai skirti dazai, stovi jau metai, net nemano
luptis, nes tie dazai is vis taip padenge kad ten su spakliuote jau
nenulupsi, vanduo nubega kaip nuo stalo ir t.t. lyginant su kambario dazais,
tai skirias ziauriai