Tema: Re: Glaistas vionios kambaryje?
Autorius: RaR
Data: 2009-02-04 10:44:00
Vonioje siaip nemegstu guleti, bet taip tikrai negalvociau. Sviesa nuo tu blizgiu dazu atsispindi, nesimato skirtumo. Is arti, tuo labiau su lupa, tikriausiai matytusi tie skirtumai. Bet siaip kai gyveni nebematai tu kazkokiu mazu nelygumu ar netobulumu. Tuo labiau, isirengus dideliu pliku sienu plotu ir nelieka, pritaisoma spinteliu, lentyneliu, kabyklu ir t.t. I ka tikrai kreipi demesi - tai i atsiradusi pelesi, voratinkli, istepliojima ar nudauzyma.