Tema: Re: kaip pakelti vandens slegi?
Autorius: Egidijus
Data: 2009-02-03 13:34:16
Tu gal geriau pabendrauk su tais, kurie tau grezini dare, nes dabar visai
neaisku kas ten pas tave kur padaryta. Tie kas grezini irenginejo, turejo i
grezini ileisti siurbli, pastatyti hidrofora, viska sujungti ir
sureguliuoti, kad turetum pakankama slegi sistemoje. Dabar toks vaizdas, kad
jus kazko norite, bet net patys nezinote ko.

Egidijus