Tema: Re: kaip pakelti vandens slegi?
Autorius: T:\)
Data: 2009-02-03 09:51:13
na uzakti nebuvo dar laiko, naujai vedziota. Vamzdziai 18 mm, sakos pajungtos per kolektoriu. Jie butu vienoje atsakoje sakyciau kazkas blogai su vamzdziu (uzlenktas ar pan) o dabar ant visu 3 atsaku tas pats. Na nebent pries pat kolektoriu uzsikise.
O karsto slegis ir turi skirtis, nes boileryje stovi atbulinis, o pasildzius vandeni jis pleciasi ir didesnis slegis gaunasi.

T:)