Tema: Re: kaip pakelti vandens slegi?
Autorius: T:\)
Data: 2009-02-03 11:58:30
kad pasiknisti profilaktiskai reikes tai jau susitaikiau :) Reiks prasieiti per visus vamzdzius ir paziureti ar nera kur uzsilenkes ar pan.
O kaip su hidraforo talpa? Kaip joje sukeliamas slegis? Tipo kol nesinaudoji i ja pamazu pribega vandens pakyla slegis, o paskui is tos talpos leidi kol nukrenta slegi. Na tipo kaip buferine talpa ji veikia? O nereikia kokio siurbliuko ar pan, kad papildomai dar slegi pakeltu toje talpoje?

T:)