Tema: Re: kaip pakelti vandens slegi?
Autorius: Raulis
Data: 2009-02-03 10:36:44
Siaip net prie 1,2-1,5 baru is siaupo normaliai bega abiejuose aukstuose.
Problema gali buti ir ne pas tave, bet pvz. nuo kaimyno ateinanciame
vamzdyje. Jeigu jis uzlenktas, ar per siauras ar uzkimstas, tiesiog
nepakanka vandens slegiui palaikyti atsukus ciaupa. Jeigu esi isitikines,
kad problema tikrai ne pas tave ir nenori ivadinio vamzdzio ziurineti ar pas
kaimyna pasitikrinti, tai dideles talpos hidroforas butu tam tikra iseitis.
Sakau hidroforas turedamas galvoje talpa, o ne siurbli su talpa.