Tema: Re: amzinas klausimas - trimeris
Autorius: Asia
Data: 2009-07-15 00:39:22
Aš pirkau elektrinį Bosh, bet dabar karts nuo karto gailiuosi, nes su LT
orais - tai nelabai kartais panaudosi elektrinį. Tai dar ir dalgį tenka
pasipustyt.
Jau trečią sezoną naudoju (vieną kartą sugedo, bet BOSH garantinis iškart
visą trimerį pakeitė, net nesigilino, kas ten atsitiko) ir labai
nesiskundžiu. Jėgos užtenka nušienaut savo 4 arus žolės be pakinktų. Bet jei
daugiau - jau privargtum nešiot... :)