Tema: Re: amzinas klausimas - trimeris
Autorius: bzik
Data: 2009-07-14 10:08:52
ziurint kas tame plote auga ir augs.
Sodyboj naudoju 1kW Makita. Su d2mm valu paaugusi viksva ar kietis, padziuvusi uzaugusi ar tanki zole (varpucio kupstai) sunkiai iveikiama. Kazkiek gelbsti d2,4mm valas, o kartais ir diska deduosi arba imu i rankas elementaru dalgi. Elektrini, viena galingesniu Oleo-Mac, ne karta skolinausi statybu pradzioj kiemui apipjaut (4-5a). Pora aru paaugusios zoles iveikia ir perkaista. Po pusvalandzio vel gabala nupjauni. Visa plota per 3 priejimus, kai su auksciau minetu benzininiu praeinu zymiai greiciau (galios daugiau, apsisukimu daugiau ) vienu kartu.