Tema: Re: amzinas klausimas - trimeris
Autorius: foonia
Data: 2009-07-14 14:33:55
Ipac sona nudauzo ir vibruoja kai su peiliu, o ne valu visokius sabakstynus
pjauni. Elektrini trimeri su varikliu virsuje, 1 kw galios jau kelinti metai
naudoju, pirkau seniuose uz 200 Lt ir visai patenkintas. Kiemas pas mus
nelygus, duobetas, tad su stumdoma niekaip nenupjautum, su elektriniu
trimeriu sumedejusiu zoliu aisku nepapjausi