Tema: Re: amzinas klausimas - trimeris
Autorius: creature
Data: 2009-07-14 11:18:50
pirkau senukuose kazka papigiaisko benzininio uz 400 panasiems tikslams,
paskui dar prisidejo paupio pjovimas

tai pilnai uztenka, nors pavasari pirma kart kai papupi po ziemos pjoviau,
tai pavargau truputi - ta prasme kad letas procesas. gailejausi kad dalgio
neturiu :)

ir siaip tie nupjauti stagarai kartais turi iproti paaugti tiek, kad sekanti
karta pjaunant irgi maisosi...