Tema: Re: Uzdare priejima prie ezero
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-08 23:31:20
MJ pasimaivymai pries kamera butent ir yra teisiniai pezalai. Esu daves i
snuki ir man uz tai nieko nebuvo. Reiskia LR istatymai tai leidzia ? Ar
visdelto bandom skaityti ne vienu taisykliu viena punkta ar nagrineti viena
konkretu pavyzdi, o bendrai visa sistema ? Nes jei reikia, prasom -  nezinau
ar gerai pamenu, bet Klaipedos apygardos teisme virs metu buvo nagrinejama
byla, kurioje buvo prasoma nugriauti eismui trukdancia savavaliskos statybos
nesudetinga pirmos kategorijos statini - šuns būdą. Kol į bylą neįsikišo
mano bendrapavardė prokurorė ir nepasiūlė elementaraus sprendimo. O tokiu
"kliuciu", kaip slagbaumo savavaliskas salinimas ir pan. darbai patenka po
labai paprastu straipsniu - "savivaliavimas", o tokiu byly, bent jau
Vilniaus rajono teisme - točkė ir dar vagonas.