Tema: Re: Uzdare priejima prie ezero
Autorius: bzik
Data: 2009-07-06 10:13:34
kazkiek i tema. Kadaise pirkom sodybos statinius be zemes (savininkai jokiu popieriu neturejo, tai jiems suformino tik namus). Po to tvarkemes valstybines pirkima. Atmatavo viena riba keliuku (100m), kurio puse ilgio - ivaziavimas i sodyba, kita tik pjaunamas takas-pravaziavimas. Keliukas niekur nefiguruoja, bet pirmieji keliasdesimt m nuo bendro kelio atrodo kaip gan daznai vazinejamas kelias. Kadaise kolukio laikais ten buvo pravaziavimas, kurio liekanos minimaliai iziurimos esant zemai zolei.
Pries kelias savaites is lauku atvaziuoja bicas su dzipu ir sako patrauk masina nuo kelio. Sakau koks kelias - cia mano kiemas. Apsizodziavom, mane visokiu isvadino. Jam atrodo, kad jei kazkada jo vaikystej ten buvo pravaziavimas, tai taip ir isliko.