Tema: Re: Uzdare priejima prie ezero
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-08 23:10:36
Kelio uztvaras nera kliutis, o savavališkai irengtas techninis eismo
reguliavimo įrenginys. O gal mes bet koki materialu kuna, kuris randasi
vaziuojamojoje dalyje ir trukdo eismui vadiname kliutimi ir taikome jam
nurodyta KET punkta ? Ar visdelto kai kurie objektai, net ir budami
vaziuojamojoje dalyje bei trukdydami eismui visdelto remiantis teisingumo
bei protingumo kriterijais laikytini ne kliutimi, o kazkuo kitkuom ir jiems
taikomi kiti Lietuvoje galiojantys istatymai ?