Tema: Re: REQ patarimo del patalpu sildymo zidiniu
Autorius: tds
Data: 2009-07-02 10:09:40
Pas mus irgi zidinys, naudojamas sildymui... kurenamas pjuvenu briketais,
jie supakuoti i maisus po 12 vnt.. tvarkingai atsinesi, pasidedi salia
zidinio ir viskas.. pelenus karta i savaite issiurbi.. isidega ir siluma
pradeda atiduoti (t.y. isijungia turbina) per ~15min, jei reikia skubiai,
jei neskubiai - tada ~30min..