Tema: Re: REQ patarimo del patalpu sildymo zidiniu
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-07-01 15:42:38
Siaip tai nelabai matau skirtuma tarp silumos varinejimo budu. Bet matau
esmini trukuma kaip pats sildymo zidiniu principas. Zidinys labai greitai
sudegina malkas, siluma iseina per kamina. Zidinys statomas svetaines centre
jis apdirbamas marmuru tai namu paziba, kurenti ji, kad sildytis tai kiek
reikia i svetaine pritempti malku, isnesti pelenu. Tada paprasciau kieto
kuro katilas ir akumuliacine talpa su radiatoriais. Pas mane stovi zidinys,
yra padarytos groteles silumai iseiti, bet kol tas zidinys isidega, kol
duoda ta siluma. Naudos nelabai kiek, nebent force mazor atveju.