Tema: Re: REQ patarimo del patalpu sildymo zidiniu
Autorius: htc
Data: 2009-07-01 16:38:16
pas mane zidinys (
http://www.smige.lt/Zidiniai/ZidiniaiIrKrosneles/Piazetta/Zidiniai/Monoblocco/801HT/)
su ortakiais is apacios; kai ijungi ventiliatoriu, oras yra imamas is
patalpos virsaus, per virsutines zidinio groteles, ir ispuciamas per
ortakius i tolimiausius kambario taskus. Taip sumaisomas/suvienodinamas oras
patalpoje.
Isjungus ventiatoriu, karstas orais juda priesingai, konvekcijos budu .
Su termovizoriumi ziurejau is ortakiu iseina ~40C.
Realiai kai uzkuri rudeni is karto jauciasi po keliu minuciu siluma visoje
patalpoje (o ne palubeje  ir vienoje vietoje ).
Jei butu kitas kartas, tai tai zidini statyciau tik su ortakiais
isvedziotais po grindimis su vent.