Tema: Re: REQ patarimo del patalpu sildymo zidiniu
Autorius: mummis
Data: 2009-07-01 13:38:05
manau, viskas priklauso nuo ishplanavimo.
geriau butu su turbina ir kad pustu ish grindu, nes savitakis....
pas mane ishvedzhioti tie ortakiai, bet kadangi ju vidine sienele nera
visishkai glotni tai labai slopina oro srautus o dar visokie trishakiai
pakeliui... alkunes....

sugalvojau visas zidinio groteles darytis uzhdaromas, tam, kad vasara
palikti atidara tik oro paemima ish lauko ir ji su turbina pagainioti
ortakiais taimeri nustacius, gausis kaip papildoma ventiliacija.