Tema: Re: Paskolos paskolos....
Autorius: Edcka
Data: 2009-06-29 15:42:38
Mano nuomone bet koks paskolos keitimas dabar naudingas tik bankui, kai dave
visiems ir kiekvienas bankas stengesi isduoti kuo daugiau, tai buvo ir
sutartys palankios klientams. O dabar, kai situacija neprognozuojama, ir dar
bankai nesistengia kuo daugiau isdalinti, tai prides kruva visokiu papildomu
punktu, saugikliu, kad bet kuriuo atveju bankas nenukentetu. Tai reiskia
kaip situacija bepasisuks visi nuostoliai eis klientui. Ir galu gale vistiek
sumokesi daugiau. Juolab, kad is karto imoka padideja del marzos.
Cia tik mano nuomone, ji nebutinai teisinga. Pats turiu paskola eurais ir
tikiuosi, kad devalvacijos nebus:)