Tema: Re: Paskolos paskolos....
Autorius: tomassaki
Data: 2009-06-29 11:10:38
O apskritai kodel buvo imama paskola litais? Ne finansininkas, bet kazkodel
net nesvarsciau apie litus imdamas paskola pries >4 metus. Tada dar man jei
neklystu skirtumo didelio nebuvo tarp viliboro ir euriboro. Man tai atrode
visai naturalu paimt eurais, visvien buvo planuojamas perejimas prie euru
(dabar tas nusikele belenkuriam laikui aisku). Pazistami vos nesijuoke ir
eme litus. Vienas fiksavo 5 metam, tai dar kol kas pusiau ramus. Kitas jau
pries metus i eurus pasikeite, mokejo keitimo mokesti, permokejo kuri laika,
gerai, kad bent marza tuo metu paliko ta pacia.