Tema: Re: Paskolos paskolos....
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-29 09:55:54
Kiek kainuoja virve gali pasiziureti ir senukuose, prie to pacio prigriebsi ir muilo, kad virve geriau slystu :)
Sitie burimai yra nieko verti, nes visi kintamieji yra nezinomi ir realiai nuotaves nepriklausantys. Cia beveik kaip skaiciuoti kokia tikimybe laimeti loterijoje. Ypac sunkus butu palyginimas eur vs lt. Nes jei devalvacijos procenta gali prognozuoti arba bandyti nuspeti (pvz as manau jo ribos galetu buti nuo 0 iki 100 proc), marza siuo metu zinoma, euriboras prognozuojamas.
Bet su litais tai vienas esminis kintamasis viliboras - jo mano kvaila galva neina prognozuoti. Ir kodel jis po devalvacijos turetu kilti, gal kaip tik jis kris :)

T:)